Четвер
17.07.2025
08:57
Робота школи
Форма входу
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 20
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Офіційний сайт Коропецької ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Марка Каганця
Головна » Статті » Сторінка психолога » Психологічна просвіта вчителів

ТАЛАНТ ДОБРОТИ.
Є таке поняття — соціальний інтелект. Під цим терміном розуміють спроможність розбиратися в людях і встановлювати з ними ефективні ділові взаємовідносини. Звичай¬но, тут багато важать відповідні навички, які виробляються вихованням, а також спеціальним тренуванням. Але безперечним є й те, що неабияку роль відіграють відповідні здібності.
Як і будь-яка здібність, соціальна обдарованість формується на основі певних задатків. Правда, їх склад поки що майже не вивчено. Можна припустити, що значну роль тут відіграє гармонійне поєднання сили і врівноваженості нервової системи. Про існування таких задатків свідчать і ранні прояви соціального інтелекту. Є діти, які не цікавляться індивідуально-психологічними особливостями людей аж до юнацького віку. А є такі, що вже в дошкільному дитинстві виявляють виняткову спостережливість у цій сфері.
Зрозуміло, соціальна спостережливість, інтерес до людських характерів і доль не охоплює всю гаму якостей, які становлять соціальну обдарованість. Головне тут; що є мотивом такого інтересу, на що спрямовується соціальна спостережливість — на благо людей чи на задоволення власних егоїстичних інтересів.
Емпатія (здатність до співпереживання), активна, дійова доброта — стрижень соціального інтелекту. Оскільки ж мова йде про психологічну здатність, є люди, яким вона властива в більшій чи меншій мірі. В багатьох випадках здатність психологічної проникливості й здатність активної доброти зовсім не є супутніми. Обдарованість у духовній сфері — ось та якість, яку треба культивувати в нашому суспільстві.
Категорія: Психологічна просвіта вчителів | Додав: kristinkoropec (20.03.2021)
Переглядів: 140 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: