|
Середа 22.01.2025 03:08 |
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід |
Офіційний сайт Коропецької ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Марка Каганця |
У розділі матеріалів: 10 Показано матеріалів: 1-10 |
|
Життєвий та творчий шлях письменника |
Із давньої літератури
Дати розгорнуті відповіді на запитання |
Майбутнє України залежить від того, яке покоління прийде на зміну нинішньому, чи спроможне буде воно вирішувати злободенні й глобальні проблеми. Тому сучасний етап розвитку держави тісно пов'язаний із системою освіти. Суспільство все більше потребує творчих, ініціативних, інтелектуальних й духовно розвинених особистостей, здатних реалізувати життєву стратегію, таких, які вміють вчитися упродовж життя. У зв’язку з цим виникає потреба у переосмисленні шляхів організації навчально-виховного процесу – потреба у забезпеченні компетентнісного підходу в діяльності школи. Вимоги, висунуті до вчителів відповідно до стандартів професійно-педагогічної освіти, містять інноваційні компоненти на основі компетентнісного підходу. Сучасний учитель повинен уміти сам і навчити учнів творчо опановувати знання, застосовувати їх у конкретних навчальних і життєвих ситуаціях, критично осмислювати здобуту інформацію, володіти вміннями і навичками саморозвитку, самоаналізу, самоконтролю та самооцінки. |
Формування комунікативних компетенцій учнів у процесі вивчення української мови засобами особистісно зорієнтованого навчання |
Одне з найскладніших питань в історії людства — це проблема стосунків народу й вождя. Як правило, глибокою драмою завершується хитання народу між двома силами, між не дуже добрим, але звичайним і гарним, але новим, таким, за яке ще треба боротися, докладати значних зусиль, щоб його здобути. Провідниками нових ідей є вожді. Але чи достатньо ідеї, що опирається лише на глибоку віру, для того, щоб повести за собою? Ці та багато інших питань ми обговоримо на сьогоднішньому уроці. |
Календарно – тематичне
планування уроків української мови
у 8-А класі
на 2014-2015 навчальний рік |
Підсумковий урок
Узагальнення і систематизація вивченого про речення з однорідними членами.
|
Формування комунікативних компетенцій учнів у процесі вивчення української мови засобами особистісно зорієнтованого навчання |
|
|