Тема: Драматургія. Час і місце побутування шкільної драми, її роль, виконавці. "Володимир" Ф. Прокоповича — зразок шкільної драми. Роль Києво-Могилянської академії в розвитку театрального мистецтва. Вертеп як вид лялькового театрального дійства. Автори і виконавці вертепу. Його євангельська, різдвяна й етнічно-побутова основи. Відродження вертепної традиції в наш час. TЛ: шкільна драма, вертеп.
Мета: Дати поняття про шкільну драму, вертеп, зокрема, драму Ф. Прокоповича; допомогти учням зрозуміти роль Києво-Могилянської академії в розвитку театрального мистецтва; ознайомити учнів з авторами, виконавцями і дійовими особами вертепу, його композиційними особливостями, змістом вертепного дійства; удосконалити навички виразного читання; Виховувати бажання відроджувати традиції, що уособлюють вселюдські, вічні цінності. Виховувати інтерес до історії України, його багатих культурних традицій.
Тип уроку: Урок вивчення та засвоєння знань
Обладнання: Навчальна література, засоби мультимедійної презентації
Міжпредметні зв'язки: історія України, зарубіжна література, художня культура
|